divendres, 31 de desembre del 2010

ANY NOU, VIDA NOVA.

El FORA D'HORES s'ha acabat.
Va començar amb la necessitat i el desig d'explicar, de compartir algunes coses personals, però sobretot del meu poble.
Ara sento que al meu poble ja no hi passa res (amb prou interès) per explicar. O potser n'hi ha més que mai, per explicar, de grosses, de greus... però estem TANT cansats...
Les meves necessitats també han canviat. No em sento lligada a res.
Deixo les HORES i em dedico als POTS.
Ara reciclo ... idees, propostes, eines...
BON ANY!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Una mala notícia aquesta. Esperem que més endavant trobis ganes per seguir explicant coses en aquest o en altre blog.
Mentrestant gràcies per l'entreteniment que ens has ofert amb aquest blog. Sens dubte fa falta molta paciència i sobretot moltes ganes per escriure dos o tres posts setmanals.
Bon any i esperem novetats futures.

Carlos

Anònim ha dit...

hola rosa!ho sento de veritat m'agradava,pero tot te el seu moment,de totes maneres endevant en els teus nous proposits
bon any i cuidat!!
m.rosa

gercarreras ha dit...

Em sap greu que desapareixi el fora d'hores, encara que no som del vostre poble, m'agradava guaitar a la finestra del teu blog.
Bé, ja estic esperant els pots, els taps,el que sigui! tu ho faràs interessant.
Una abraçada

Rosa Soler ha dit...

GRÀCIES!!
... ens tornem a veure.
Una abraçada.
Rosa