diumenge, 11 d’abril del 2010

DOCUMENTA

Ahir vaig anar al Cívic a veure el BARÇA (oh, OOOH, OOOHHHH!!!).
Allí, la Glòria Arnau em va (mig) renyar perquè fa dies que no faig res per aquí al blog.

Així és que, pensant que té raó i això del Barça ja sap tothom de què va, he ded¡cidit de parlar del que vaig fer abans, d'anar a veure el Barça. Vaig anar a la presentació del material DOCUMENTA. Tot i l'esforç de baixar a Barcelona un dissabte per la tarda, va valdre la pena, perquè a banda que l'espai on es feia la presentació era fantàstic, l'ESPAI JOVE FONTANA al Carrer Gran de Gràcia i que m'hi vaig trobar l'equip de l'escola d'Olivella, aquest material és una joia.
Podriem dir que és l'antiversió d'un llibre de text digital. Permet crear i penjar automàticament en forma de projecte de treball els teus materials, dels alumnes... i també es pot editar de manera col·laborativa.
No és aquesta mena d'eines les que el Departament hauria de promocionar en lloc dels llibres de text digitals que no deixen de ser llibres de text elaborats per una editorial
? (debat a la ràdio)
En Ramon Barlam ja ho explicava força bé.

Veure eduCAT 1x1.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Quin morro!!

Anònim ha dit...

Quin morro?
Rosa

heroneta ha dit...

Jo els vaig descobrir a través del diari cap al maig 2010. Ho trobo fabulós per a treballar amb els nens/nenes i anar presentant la faina que asnem fent i que així queda ben presentada i no es perd. Si a sobre la família ho mira des de casa, molt millor.