divendres, 1 de maig del 2009

PRIORITZANT

6 comentaris:

Àngels Pons ha dit...

Açò de temporalment tranquil.litza ;-)
T'estarem esperant
àngels

Rosa Soler ha dit...

Hola!!!
és que estic moooolt em......ada!
si cliques la imatge trobaràs una de les raons.
Tornaré a l'estiu!!!
Una abraçada.
Rosa

Anònim ha dit...

Eeeeeeeep, però que passa aquí, la del apotecari ja fa dies que no es mou, la de la comissió tampoc, la revista!!! ara aquesta també?????.
Però que passa???? aaaaaaaahhhhhh!!!!!
que llegiré jo araaaaaaaa!!!!!!
Jo que anava content a treballar cada dia per veure les news d'Olesa i ara queeeee!!!!!

Santi

Anònim ha dit...

Eeii!!! la de l'apotecari no la toco, jo, eh?
La de la CCCOB... si no m'envieu cosetes els de la COMISSIÓ ni les ENTITATS... què voleu que hi pengi?
I la revista... diuen les "males llengües" que l'ajuntament ja l'ha tancat? No tinc més informació.
Ens veiem!
Rosa

Anònim ha dit...

EEEEE t'he pillat!!!

no deies que no entraries temporalment??? jejejej

Santi

Anònim ha dit...

SAnti, SAnti!!
... que no editaria!!!
Entrar, vaig entrant a tot arreu. No me'n puc estar!!
Una abraçada!
Rosa