dilluns, 23 de febrer del 2009

SIR VIRGILI "L'IRREPETIBLE"

Dissabte de Carnaval, cap allà la una de la matinada, en plena gresca carnavalera, ens diu el Virgili: "se m'han esborrat totes les fotos"
Havia fet fotos tota la nit!!!
- Si home!
- Què dius!
- I què més!
- De debò?
Amb la cara que feia vam saber que era cert.
-M'en vaig -va afegir amb cara seriosa- Ja torno.
No va tornar.
L'endemà em vaig trobar un mail amb data 22/02/09 i hora 02:49 que deia:
"La vida ens comporta sorpreses desagradables, amb un senzill “clik” i tot en orris, una frustració enorme t’envaeix, tot tremolós intento buscar-hi remei, la solució sembla impossible, ni tant sols puc llegir res, tota la memòria en blanc, però s’ha d’intentar , navego , em perdo ,els dits em tremolen encara més i de sobte sembla que trobo la solució i voilaaaaaaaaaaaaaa!!!. Recupero el 95%" (les fotos són aquestes)
Virgili.

5 comentaris:

Calavifa ha dit...

Sort que les va recuperar, perquè són ben xules.

Ànims Virgili que amb les noves tecnologies tot s'acaba guardant en algun lloc per estrany que sembli...

Anònim ha dit...

Virgili, ets un crac!!

Santi

virgili ha dit...

Gràcies per comprende la meva situació. sobre tot si et passa a les dues de la nit un dia de festa

Albert Sans ha dit...

jo crec que no es culpa de les tecnologies,a les barres no hi ha gaire d'aixo

Anònim ha dit...

espero que t'hagis recuperat de l'ensurt,sino hagués estat una llàstima per les fotos!!!