dissabte, 19 de gener del 2008

ASCENDÈNCIA DEL PENEDÈS.

La meva besàvia, la mare de la mare de la meva mare, es deia Rosa Valls Carafí, i era de Sant Joan Samora.
Tota la vida que he sentit parlar a la meva àvia Maria Monrós, de Ca la padrina, i de Sant Joan Samora; de quan la guerra, que van matar a un parent, que l'havien amagat, que el famós Sant Joan Samora és municipi de Sant Llorenç d'Hortons.
Ahà!! que jo ja vinc del Penedès!! Com és la vida...
Total, que diumenge passat, vuitanta i pico dels més de cent descendents dels Valls de Sant Joan Samora ens vam trobar per passar el matí plegats i dinar junts. La majoria ni ens coneixiem, però va ser divertit i s'ha pogut elaborar una mena d'arbre genealògic. Ca la Padrina és Cal Quisaró i vaig poder ser al mateix menjador que la meva mare passava la festa Major.BubbleShare: Share photos - Lead Free Toys